مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن

آفن اارئه دهنده ی انواع مبلمان اداری، پارتیشن و میز اداری با قیمت مناسب می باشد.

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

برای انتخاب یک میز و صندلی مناسب با روحیه و محل کار و نوع شغلتان می توانید آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی را مد نظر قرار دهید. میزهای مدیریتی دارای انواع و سبک های زیادی هستند که می توان به میز مدیریتی سلطنتی اشاره کرد.

انواع مختلف میز کار

پر واضح است که یک دکوراسیون شیک و خاص و در عین حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروریات یک کسب و کار است. یکی از موارد مهم که در بدو ورود به دفتر یا اتاق کار مشاهده می شود میز کار است. یک میز اداری خیلی که رنگ و طرح آن با چیدمان، پرده ها، رنگ کاغذ دیواری و ... همخوانی نداشته باشد می تواند در قضاوت دیگران در مورد شما بی تاثیر نباشد.

در مقابل، یک میز کار که به درستی انتخاب شده باشد و هماهنگ با دیگر المان های موجود در محل کارتان باشد می تواند حس خوبی به کسانی که پا به دفتر شما می گذارند بدهد. در ادامه به بررسی انواع مختلف میز کار می پردازیم. آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی علاوه بر کمک به شما در جهت خریدی مطمئن، شما را با اصول طراحی و دیزاین دفتر کار یاری می کند.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آفن دنبال نمایید

راهنمای انتخاب میز مدیریت لوکس

میز کار صاف و ساده

یک دفتر ساده با میز کار مستطیل شکل ساده خواهید داشت. با این نوع میز مستقیم به اصل مطلب می رسیم! یک صفحه ساده که مدیر با لبخندی پشت آن نشسته است. از مزایای این نوع میز صرفه جویی در فضا است و به طور کلی یکی از ارزان ترین مدل ها است و اغلب بیشترین استفاده را در فضای باز دارد.

میز جمع و جور (یا میز گوشه ای)

این نوع میز می تواند در گوشه دفتر یا اتاق قرار بگیرد و مزیت آن این است که برای کار با رایانه راحت می باشد و می تواند فضای کار در دفتر را جدا کرده و فضای دفتر کارتان را برای چیدمان های دیگر باز کند. می توانید در گوشه اتاق فضای کاری داشته باشید و در گوشه‌ ی دیگر یک میز بزرگ برای پذیرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل میز مدیریتیانواع مدل میز مدیریتی

میز منحنی شکل

این نوع میز در قسمتی که صندلی قرار دارد دارای یک انحنا و تورفتگی می‌ باشد تا کار پشت آن راحت باشد و میزان تسلط به هنگام کار با لپ تاپ یا رایانه بالا رود.

میز سلطنتی

این نوع میز برای فضاها و کسب و کارهای خاص که سبک رویال را می پسندند مناسب می باشد. این نوع مبلمان دارای ریزه کاری های فاخر و پر زرق و برق کار شده بر روی سطح یا لبه های کار است که نوعی جلال و شکوه و زیبایی چشمگیری به دکوراسیون فضای مورد نظر می دهد. این نوع سبک بیشتر مناسب مدیران خاص پسند که می خواهند استایل پرابهتی داشته باشند و نظرها را به خود جلب کنند مناسب است.

این طرح برای میز مدیریت می تواند بی نظیر باشد. این امیز رئیس مبلمان هاست. در دفاتر مدیران و مسئولان دیده می شود که نمادی از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و کار او را به نوعی تضمین می کند.

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

عدم آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. پس برای آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی با ما در این مقاله همراه باشید و تمام نکات را بدقت مد نظر داشته باشید. نکات را یادداشت کنید تا سردرگم نشوید. از اصول آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی این است که یک میز اداری سلطنتی بهتر است که از چوب باشد تا فلز یا جنس های دیگر.

چرا که چوب ظاهری رسمی تر دارد و هم جهت با سلیقه کلاسیک شما خواهد بود. بهترین چوب ها برای این کار چوب گیلاس، افرا، توس، گردوی سیاه و بلوط هستند. این نوع چوب ها داری استحکام خوبی هستند. آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی با کیفیت و متناسب با کارتان به شما کمک خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشوید. در ادامه چند راه کار برای انتخاب این نوع میز و آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی صنعتی مطابق با استاندارها و سلیقه شما به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های میز مدیریت سلطنتیویژگی های میز مدیریت سلطنتی

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی و انتخاب رنگ آن

حتما به یاد داده باشید که میزتان را با توجه به دیگر وسایل موجود در اتاق کارتان انتخاب کنید. اگر فضای دفترتان روشن است پیشنهاد می دهیم میزتان مات و تیره باشد و بالعکس اگر تنالیته فضا مات و تاریک است میزتان را درخشان و روشن انتخاب کنید چرا که این میز جایگاه نشستن شماست و باید متمایز از دیگر المان ها باشد تا شما به خوبی در آن بدرخشید.

حتی اگر لوکس بودن در درخشش تعریف شده باشد، استفاده بیش از حد از نور واقعا لوکس نیست. در دفتر، نور برای اطمینان از راحتی بصری کارمندان ضروری است و به ما امکان می دهد کارها را بدون خستگی چشم انجام دهیم. ولی زیاده روی شما را بسوی دمده بودن سوق می دهد. برای قضاوت در مورد تأثیر و ارتباط نور، چندین معیار باید در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و یکنواخت روشنایی
  2. تعادل و هماهنگی رنگ ها
  3. تعادل نور برای جلوگیری از خیرگی

بدیهی است که همه فضاهای کاری به روشنایی یکسانی احتیاج ندارند. نیازها با توجه به کاربرد و فعالیت انجام شده تعریف می شوند. چراغ های رومیزی، لوسترها، چراغ های کف، چراغ های دیواری ... هر چراغ روشنایی ویژگی های خاص خود را دارد. با این حال، برای ایجاد یک نور مناسب، چندین نور اضافی لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد میز باید متناسب با فضای اتاق انتخاب شود. مسلما یک میز رویال و لاکچری در فضایی کوچک بسیار دفرمه جلوه می‌کند و فضای اتاق را شلوغ کرده و سلیقه شما را زیر سوال می برد. یا انتخاب یک میز کوچک در فضایی بزرگ ممکن است این حس را القا کند که جایگاه شما بعنوان مدیر چندان مهم نیست. در اینجاست که اهمیت آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی بازم بنظر می رسد.

ویژگی ها و مزایای میز مدیریت سلطنتیویژگی ها و مزایای میز مدیریت سلطنتی

انتخاب طرح مناسب برای میز سلطنتی

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی و برای انتخاب طرح مناسب برای میز به دکوراسیون های خانه های اعیانی قرون وسطی در اروپا مراجعه کنید. با یک سرچ ساده براحتی می توانید انواع طرح را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید راحتی شما در پشت میزی که قرار است انتخاب کنید در اولویت است. پس بهنگام طراحی این نکته ها را به طراح خاطرنشان کنید:

  1. جایی برای استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمین قرار دهد
  2. میز طوری طراحی شود که جایی برای تعبیه سیم ها و کابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهای شما معلوم نباشد
  4. لبه های کارو حاشیه‌ های میز زیاد کار نشده باشد.
  5. بیش از حد سنگین نباشد تا حمل آن راحت باشد

برچسب ها: میز , میز مدیریت , میز مدیریت سلطنتی , خرید میز مدیریت ,
[ بازدید : 471 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 خرداد 1400 ] [ 17:30 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]