مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن

آفن اارئه دهنده ی انواع مبلمان اداری، پارتیشن و میز اداری با قیمت مناسب می باشد.

دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری چه تاثیری دارند

امروزه استفاده از سازه های پیش ساخته در فضاهای مختلف بسیار رایج شده است. پارتیشن ها و دیوایدرها از جمله همین سازه های پیش ساخته هستند که کاربردی بسیار مهم در ایجاد فضاهای اختصاصی دارند. با تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری و ویژگی های این سازه ها آشنا می شویم.

دیوایدر چیست؟

شاید شما هم در فضاهای اداری سازه هایی را مشاهده نموده باشید که به عنوان یک جدا کننده از آن استفاده شده است. این سازه ها نه تنها فضایی اختصاصی را در یک مکان عمومی ایجاد می نمایند بلکه به راحتی قابل جابجایی بوده و در صورت نیاز می توان آن را در محل دیگر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن این سازه ها دارای قابلیت آکوستیک بوده و به هیچ وجه صدا از آن عبور نمی کند. به همین دلیل ایجاد فضایی اختصاصی با امنیت بالا از مهم ترین تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری است.

معمولا در فضاهای اداری ایجاد سروصدا باعث سردرگمی افراد و کارمندان شده و از بازده کاری کم می نماید. دیوایدرها با دارا بودن قابلیت عدم عبور هرگونه صوت باعث ایجاد تمرکز در افراد شده و راندمان کاری را افزایش می دهد.

آشنایی با دیوایدر و ویژگی های آن

آشنایی با دیوایدر و ویژگی های آن

متریال در انواع دیوایدر

بسته به فضای مورد استفاده می توان از متریال های مختلفی جهت طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمود. این تنوع در متریال باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین سبک انتخابی در طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی می شود. بیشتر افراد تصور می کنند که طراحی داخلی همان دکوراسیون داخلی است. اما طراحی سبک تعیین فضا برای هر کار است در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی تعیین نوع چیدمان تجهیزات و مبلمان در این فضا است.

به همین علت تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری نقشی تعیین کننده داشته و می توان به انتخاب متریال مورد نظر در ساخت دیوایدرها به دکوراسیون داخلی زیباتر فضا کمک زیادی نمود. از متریال های مصرفی در تولید دیوایدرها می توان به شیشه، ام دی اف، چوب، فلز و یا هر نوع متریال مورد علاقه اشاره نمود. هر کدام از این متریال ها در زیبایی فضا نقش تعیین کننده داشته و تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری را افزایش می دهد.

مطلب مرتبط با این مقاله را در این بخش از مبلمان اداری آفن دنبال نمایید

دکوراسیون داخلی با پارتیشن های فریم لس

تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری

دیوایدرها از جمله محصولات پر مصرف در ادارات هستند. تنوع در طرح و رنگ و متریال به دیوایدرها قابلیت استفاده در هر نوع از فضاهای اداری را بخشیده است و به ایجاد فضای شاداب تر و آرامش بخش کمک زیادی نموده است. استفاده از گیاهان به عنوان دیوایدر علاوه بر ایجاد محیطی زنده و پویا به ایجاد فضای آرام و روح بخش در محیط های اداری منجر شده و افراد در این فضاها از راندمان کاری بالایی برخوردار هستند. برای ایجاد این نوع دیوایدر و استفاده از تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری از یک شبکه فلزی به صورت ستونی بلند استفاده می شود. قرار دادن گیاهان بر روی این شبکه علاوه بر ایجاد یک دیوار جدا کننده محیطی سبز و شاداب را در هر اداره ایجاد می کند.

نقش دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری

نقش دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری

تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری با توجه به متریال

بسته به این که از چه نوع متریالی در دیوایدرها استفاده شده است می توان از تاثیرات مختلف آن بر فضا و دکوراسیون اداری سود برد. در فضاهایی که سر و صدا یک عامل کاهش بازده کاری است از متریال های عایق صدا به عنوان دیوایدر استفاده می شود.

در این گونه فضاها بهتر است که متریال شیشه، فوم و یا پروفیل انتخاب شود. در صورتی که فضا از نور کم برخوردار است استفاده از شیشه یک گزینه بسیار مناسب به عنوان دیوایدر در این فضا است. اما در صورتی که محیط زیاد سر و صدا ندارد و از نور خوبی هم بهره مند است بهترین گزینه استفاده از گیاهان سبز به عنوان یک دیوایدر زیبا و روح بخش است. توجه به این موارد تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری را افزایش می دهد.

مزیت استفاده از دیوایدرها در فضاهای اداری

  • ایجاد یک فضای اختصاصی
  • افزایش راندمان کاری کارمندان
  • ارائه خدمات بهتر با استفاده از دیوایدر با متریال های عایق صدا
  • تاثیر بر دکوراسیون داری با استفاده از طرح، رنگ و متریال های مختلف این محصول
  • ایجاد هارمونی متناسب با دکوراسیون اداری
  • قابلیت جابجایی و سهولت در حمل و نقل به دلیل وزن بسیار کم
  • قیمت مناسب با توجه به کاربری بالا

مزایای استفاده از دیوایدر در فضاهای اداری

مزایای استفاده از دیوایدر در فضاهای اداری

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

معمولا در فضاهایی که نیاز به ایجاد یک فضای اختصاصی وجود دارد استفاده از دیوایدر و تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری بسیار چشمگیر است. به همین دلیل طراحی این محصولات به شکل ها و طراحی های مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال بر روی میزها می توان از انواع دیوایدر به صورت رومیزی استفاده نمود. اما در صورتی که نیاز به یک کار گروهی در این فضا باشد این محصولات یک مانع بزرگ برای تعامل میان افراد محسوب می شود. به همین دلیل استفاده از دیوایدرها با قابلیت تحرک در این فضاها بسیار مورد توجه است.

علاوه بر آن استفاده از این جداکننده ها به عناوین مختلف نظیر کتابخانه، طبقه هایی برای قرار دادن لوازم دکوری علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در محیط باعث تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری به صورت چشمگیرتر می شود. همچنین استفاده از دیوایدرها با طراحی های خاص مانند قابلیت جمع شوندگی و یا تغییر شکل نیز باعث تاثیرات زیادی بر دکوراسیون اداری می شود. استفاده از طراحی های خلاقانه و نورپردازی های مبتکرانه در این جدا کننده ها نیز یک راه کار ساده اما موثر بر زیبایی بیشتر دکوراسیون اداری است.

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

پربازدیدترین مقالات آفن را در این بخش دنبال نمایید

صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند


برچسب ها: پارتیشن اداری , مبلمان اداری , دیوایدر ,
[ بازدید : 453 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 9 خرداد 1400 ] [ 17:01 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]