مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن

آفن اارئه دهنده ی انواع مبلمان اداری، پارتیشن و میز اداری با قیمت مناسب می باشد.

مناسب ترین شیشه برای پارتیشن اداری چیست؟

با توجه به اینکه افراد یک سازمان وقت زیادی را در محل کارشان سپری می کنند و یک محیط نامناسب می تواند بهره وری افراد و در نهایت عملکرد افراد را کاهش دهد، در سال های اخیر، در مشاهدات و تحقیق های آفن سازمان های بزرگ و حتی کوچک توجه ویژه ای به چیدمان و مهندسی فضای اداری و پارتیشن اداری داشته اند. یکی از اصلی ترین المان ها در چیدمان فضای اداری و تقسیم بندی فضا، خرید پارتیشن اداری است.

جنس شیشه پارتیشن اداری
جنس شیشه پارتیشن اداری

پارتیشن های شیشه ای را از نظر عایق می توان به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم بندی کرد:

در پارتیشن های تک جداره از پروفیل آلومینیوم به عنوان اسکلت یا فریم کار استفاده می شود. این فریم ها بسته به نیاز و درخواست مشتری می توانند در عرض های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. بعد از قرار گرفتن فریم ها در جای خود از یک لایه شیشه سکوریت به عنوان پوشش فضای بین فریم ها استفاده می شود.این پارتیشن ها می توانند کاملا بدون قاب باشند!

در پارتیشن اداری دو جداره هم از آلومینیوم به عنوان فریم استفاده می شود با این تفاوت که از شیشه دو جداره به جای شیشه تک جداره استفاده می شود. پارتیشن های دو جداره تا حدود هفتاد درصد از نفوذ صدای مزاحم به داخل اتاق و بالعکس جلوگیری می کنند.

جنس شیشه استفاده شده در پارتیشن اداری

شیشه هایی که در انواع پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرد دارای طرح ها و انواع مختلفی در نوع استفاده می باشد، یکی از انواع آن ها شیشه های ساده می باشد که این شیشه ها از جنس سکوریت هستند و به صورت ساده مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر کسانی که می خواهند اتاق شیشه ای ساده ای داشته باشند این شیشه ها را برای پارتیشن های خود انتخاب می کنند.

جنس مناسب شیشه برای پارتیشن اداری
جنس مناسب شیشه برای پارتیشن اداری

یکی دیگر از انواع شیشه های پارتیشن های اداری نوع طرح دار آن ها می باشند، شما باید بدانید که این نوع شیشه ها زیبایی مضاعفی نسبت به نوع ساده آن دارند، به همین دلیل اگر می خواهید فضای شگفت تری در محیط خود داشته باشید، بدون شک انتخاب این شیشه ها تاثیر بسیار بیشتری در زیبایی فضای شما خواهد داشت. طرح های این نوع شیشه ها بسیار متنوع می باشد و شما می توانید در بین انواع مدل های آن یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید.

پارتیشن های اداری فریم لس (بدون فریم) به صورت شیشه ای تکجداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر 10 میلیمتر و به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سندبلاست به صورت تمام مات یا مات موضعی یا طرحهای دیگر مانند آرم و لوگو روی شیشه های پارتیشن فریم لس.

پارتیشن فریم لس جزو دسته پارتیشن های خاص به شمار می آیند. نکته بسیار مهم در این گروه از پارتیشن های اداری این است که پارتیشن بدون فریم شیشه ای جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال می کند. پارتیشن های اداری فریم لس به علت نداشتن فریم بر روی شیشه ها سطح دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

استفاده از شیشه پارتیشن در بسیاری از فضاهای امروزی رایج شده است و افراد از این پارتیشن ها می توانند در بیشتر فضاهایی که تمایل دارند استفاده کنند. در واقع همه ما به خوبی می دانیم شیشه جای بسیاری از دیوارهای گچی و آجری را گرفته است و به همین دلیل می باشد که بسیاری از افراد برای اینکه نمای درونی خود را زیباتر کنند از انواع پارتیشن هایی شیشه ای استفاده می کنند. شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که پارتیشن های شیشه ای تنها باید در فضاهای اداری نصب شوند و در فضاهای دیگر نصب نمی شوند، در واقع این باور اشتباه است و باید بدانید شیشه پارتیشن در بسیاری از فضاهای خانگی هم نصب می شود و بسیاری از افراد از آن ها در خانه های خود استفاده می کنند.

شرکت مبلمان اداری ارزان آفن تولید کننده انواع پارتیشن اداری مانند انواع پارتیشن تک جداره، دوجداره و پارتیشن اداری شیشه ای (فریم لس) می باشد که می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب از این شرکت خریداری فرمایید.

انواع شیشه مناسب پارتیشن
انواع شیشه مناسب پارتیشن

برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر بازدید نمایید:

برچسب ها: قیمت پارتیشن اداری , پارتیشن شیشه ای , شیشه سکوریت , پارتیشن اداری , پارتیشن دو جداره , پارتیشن تک جداره ,
[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 25 شهريور 1399 ] [ 12:42 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]