مبلمان اداری، پارتیشن,میزهای مدیریت و کنفرانس آفن

آفن اارئه دهنده ی انواع مبلمان اداری، پارتیشن و میز اداری با قیمت مناسب می باشد.

محصولات کلینیک بتن ایران - 3

پودر آب بند کننده بتن MTOSEAL G-25 چیست؟

MTOSEAL G-25 سیستم آب بندی مطمئن و دائمی سطوح بتنی و یا مواد سیمانی برای کنترل رطوبت، نشت و یا فرار آب می باشد. تشکیل و توسعه کریستال های غیر محلول در داخل لوله های مویینه و ریز ترک ها باعث مسدود شدن دائمی آن ها شده و از عبور و نشت آب جلوگیری نموده و تا پایان عمر سازه آن را آب بندی می نماید.

MTOSEAL G-25 به صورت پودر عرضه می شود. در هنگام مصرف پودر خشکه پاشی بتن را به شکل دوغاب تهیه و به طور مستقیم روی سطوح بتنی، بلوک و یا ملات سیمانی اجرا نمایید.

پودر خشک آن نیز برای خشکه پاشی در درز های اجرایی کاربرد دارد. همچنین حالت خمیری این محصول را می توان با ماله و یا کاردک روی سطوح ناصاف و یا روی سطوحی که تردد انسانی وجود دارد به کار برد. این خمیر همچنین برای پر کردن ناهمواری های سطح و یا پر کردن حفره ها و سوراخ های سطح بتن به کار می رود.

سخت کننده بتن MTOTOP 900 چیست؟

محصولی آماده برای استفاده متشکل از سنگدانه های مصنوعی معدنی MTOTOP 900 و سیمانی می باشد که به صورت خشکه پاشی بر روی سطوح تازه بتنی اجرا می شود.حفاظتی مداوم در برابر استفاده های متوالی، ضربه و سایش را برای سخت کننده بتن سطح بتنی ایجاد می کند. همچنین مقاومتی بالا در برابر مواد شیمیایی صنعتی، چربی ها، روغن صنعتی، مواد شوینده و مایعات هیدرولیکی که در صنایع هوایی یافت می شوند از خود نشان می دهد.



اسکن بتن چیست؟

اسکن بتن مسلح یا اسکن میلگردهای بتن یکی از آزمایش های غیر مخرب در سازه های بتنی است. اجرای این آزمایش می تواند اطلاعاتی نظیر قطر میلگرد، محل و کاور میلگردهای مدفون در بتن را به ما بدهد. دستگاه های اسکن بتن مسلح انواع و قدرت های متفاوتی دارند و هر کدام متناسب با قدرت خود می توانند میلگردها را در اعماق مختلف به ما نمایش دهند. آزمایش اسکن بتن مسلح می تواند وضعیت میلگردهای سازه های بتنی را در تمامی عناصر ساختمانی نظیر فونداسیون، ستون، دیوار، تیر و دال به نشان دهد. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که این آزمایش دارای محدودیت و خطا نیز می باشد. در واقع هر چه عمق میلگرد بیشتر شود و تراکم میلگردها نیز افزایش یابد، احتمال خطای دستگاه اسکنر نیز وجود دارد. البته این موضوع به قدرت دستگاه نیز بستگی دارد.


ژل سیلیکا فیوم چیست؟

ژل سیلیکا فیوم که یک ماده ترکیبی می باشد برپایه روان کننده، میکروسیلیس ومواد دافع آب تولید گردیده است که بعنوان پدیده ای کارآمد وتجربه شده در دستورکار اغلب کار فرمایان ومشاورین قرار گرفته است. امروزه با آشکار شدن مزایای بتن هایی که در ساختار آنها از میکروسیلیس وفوق روان کننده به خاطر قیمت مناسب وخصوصیات ارزنده که در قسمت مربوط به میکرو سیلیکا شرح گردیده است خصوصیات ارزنده ای به بتن می دهد ولی میکروسیلیس به خاطر وزن حجمی کم و ریزی ذرات، حمل ونقل، نگهداری ومصرف ان مشکل وپرهزینه بوده وچون هنگام اضافه شدن به بتن، اختلاط به طور کامل ومطلوب انجام نمی گیرد لذا خصوصیات بهینه ژل سیلیکا فیوم بطور کامل ظهور نکرده به علاوه از نظر محیط زیست وشرایط بهداشتی ٫ همواره برای مصرف کننده گان مشکل آفرین بوده است ومیزان روان کننده نیز همیشه به تناسب مصرف وزمان مخلوط با میکروسیلیس همیشه مورد اشتباه قرار می گرفت.لذا جهت رفع مشکلات فوق از این ماده که با توجه به تکنولوژی پیشرفته وبهینه سازی مواد اقدام گرفته وعرضه می گردد.


اسپیسر Spacer بتن چیست ؟

اسپیسر در لغت به معنی فاصله گذار می باشد. اسپیسرهای پلاستیکی بتن برای رعایت پوشش میلگردها در سازه های مسلح مثل دالها و دیوارها پی ها و سایر احجام بتنی مسلح قابل استفاده بوده و در پروژه های نظیر سد و تونل و سایر ساختمانها و مستحدثات مصرف میشوند. کارگران در زمان کوتاه قادر به حمل انواع آنها در کارگاه می باشند.گاهى اسپیسر بتن فاصله بین دو میلگرد را حفظ می نماید و گاهى از برخى اسپیسر ها براى ایجاد فاصله بین خاموت و قالب بتن استفاده می شود. اسپیسر های بتن ضمن بالا بردن کیفیت سازه ها به سرعت اجرای عملیات ساختمانی نیز کمک می کنند.


پرایمر بتن Concrete Primer ) ) چیست؟

برای محافظت از سازه‌های بتنی در برابر حملات شیمیایی و شرایط محیطی مختلف و عوامل خورنده مانند نمک‌ها، سولفات‌ها، کلریدها، نیاز است تا بتن آن‌ها به وسیله ماده‌ای پوشانده شود.استفاده از این پوشش‌ها در بتن برای محافظت از آن‌هاست و همچنین چسباندن و اتصال این پوشش‌ها به بتن نیازمند نوعی ماده‌ی چسبناک است که پرایمر نامیده می‌شود. برای نیل به این هدف بایستی شرایط مختلفی را در نظر گرفت و نمی‌توان بدون مطالعه از هر پرایمری استفاده کرد. پرایمر بتن حتما باید دارای ویژگی خاص مورد نظر باشد تا بتواند وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهد.








رزین اپوکسی چیست ؟

رزین اپوکسی (به انگلیسی Epoxy Resin) نوعی متریال دو جزئی (ترکیبی از رزین اپوکسی و هاردنر) است که خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و در برابر محیط‌های شیمیایی (محیط‌های اسیدی و قلیایی) بسیار مقاوم است. مقاومت کششی، فشاری و خمشی این متریال نیز بسیار بالا و مناسب می‌باشد. همچنین رزین اپوکسی عایق الکتریسیته است و مقاومت حرارتی آن تا حدی بالاست که می‌تواند تا دمایی در حدود صد درجه‌ی سانتی گراد را تحمل کند. رزین اپوکسی یکی از پرکاربردترین و شاید پرکاربردترین رزین مصرفی در مقاوم‌سازی بتن با FRP یا الیاف پلیمری است و همچنین در تهیه کامپوزیت‌های FRP بسیار پر مصرف است. البته بالا بودن هزینه‌ی رزین اپوکسی باعث می‌شود تا حجم مصرف آن در محصولاتی همچون کامپوزیت‌ها کم باشد.



روغن قالب بندی بتن چیست؟

روغن قالب بتن یا رها ساز بتن از قالب یک نوع روغن شیمیایی رها کننده قالب بتن است که بر پایه مواد نفتی با استفاده از ترکیب روغن های مخصوص و مواد شیمیایى ساخته می شود به طوری که محلول در آب بوده و خواص برترى نسبت به روغنهاى قالب معمولى دارد. این روغن در واکنش با مواد شیمیایى موجود در بتن یک لایه نازک دافع آب در سطح قالب تشکیل می دهد و باعث جدا سازی آسان قالب از بتن مى شود و از قالب هاى چوبى و فلزى محافظت می کند. برای جلوگیری از چسبندگی قالب به بتن و کنده شدن بتن باید از روغن قالب بندی بتن استفاده کرد.

روغن قالب بندی بتن بر دو پایه آبی و رزینی است .

روغن قالب پایه آبی با مشخصه MTOOIL 440 به دلیل استفاده از آب در فرمولاسیون آن جهت کاهش میزان مصرف، این محصول نسبت به نوع رزینی، با محیط زیست سازگارتر بوده و اصطلاحا به آنها جدا‌کننده‌های دوستدار محیط زیست گفته می‌شود. همپنین در جایی که از قالبهای پلاستیکی استفاده میشود کاربرد دارد.

روغن قالب پایه رزینی با مشخصه MTOOIL450 میباشد و اهمیت بسزای این ویژگی در خصوص ساخت قطعات بتنی در شرایطی است که دمای عمل­ آوری زیاد بوده و ماده رهاساز نباید در این شرایط از روی سطح قالب تبخیر شود. مکانیزم جداکنندگی این ماده ایجاد یک لایه ممانعت کننده بر روی سطح قالب بوده و واکنش شیمیایی با بتن انجام نمی­دهد.



گروت پایه سیمانی چیست ؟

گروت ها به عنوان یک ماده مستقل و نیز به عنوان یک ماده ی تعمیر بتن کارآمد هستند. از گروت به دلیل مقاومت بالا تر از بتن معمول و همچنین خواصی نظیر توانایی کنترل بارهای دینامیکی، قابلیت انبساط در نوع پایه سیمانی ، به عنوان پر کننده زیر صفحات و بیس پلیت های ستونهای فلزی، پمپ ها و جک ها و دستگاههای پرس و فن ها و روترهای سانتریفیوژ استفاده می شود. ترکیب گروت و ترمیم کننده و ترمیم کننده، ترمیم کننده الیاف دار برای سطوح ترمیم با مساحت ها یا عمق زیاد اقتصادی بوده و صدمه ای به عملیات ترمیم وارد نمی کند. به عنوان پر کننده ی حفرات میان بولت ها ترکیب گروت و چسب بتن ایده آل است. انواع گروت را می توان گروت اپوکسی و گروت پایه سیمانی و ... معرفی کرد.


جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت انواع محصولات بتن می توانید با کارشناسان فنی کلینیک بتن ایران در ارتباط باشید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.



021-45872


021-44604438


021-44464877


021-44549511



[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 19 آذر 1397 ] [ 10:49 ] [ admin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]